ΛΙΜΝΗ ΤΣΙΒΛΟΥ – ΖΑΡΟΥΧΛΑ

8 Μαρτίου 2016 | Εκδηλώσεις, Εκδρομές-ταξίδια

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ :  ΛΙΜΝΗ ΤΣΙΒΛΟΥ – ΖΑΡΟΥΧΛΑ

KYΡΙΑΚΗ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016

Αναχώρηση στις 08:00 από την είσοδο του νοσοκομείου «ΣΩΤΗΡΙΑ». Θα κάνουμε μία στάση στον Ισθμό  για καφέ και περνώντας από την Ακράτα, θα ανηφορίσουμε τις δασωμένες πλαγιές του Χελμού για να συναντήσουμε τη μαγευτική Λίμνη Τσιβλού. Βρίσκεται σε υψόμετρο 800 μ. και δημιουργήθηκε στις 24 Μαρτίου 1913 όταν από μια μεγάλη κατολίσθηση φράχτηκε η κοίτη του ποταμού Κράθη. Η λίμνη έχει επιφάνεια 200 στρέμματα και βάθος 80 μ. και στα γαλήνια και καταπράσινα νερά της καθρεφτίζονται οι κορυφές του Χελμού. Σήμερα η λίμνη Τσιβλού είναι ένας σημαντικότατος υγροβιότοπος που φιλοξενεί πολλά είδη χλωρίδας και πανίδας. Αποτελεί επίσης δημοφιλή προορισμό αναψυχής και εκεί θα κάνουμε έναν όμορφο περίπατο. Συνεχίζοντας θα συναντήσουμε τη Ζαρούχλα, ένα γραφικό ορεινό οικισμό, πνιγμένη στο πράσινο, με πετρόχτιστα σπίτια και τα φημισμένα πυργόσπιτα. Ελεύθερος χρόνος για βόλτα και γεύμα. Επιστροφή στην Αθήνα με ενδιάμεση στάση.

Δείτε τις Φωτογραφίες μας

Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε φυσικά την κυριακάτικη εκδρομή μας με τον σύλλογο, παρέα με φίλους, συναδέλφους και γνωστούς, όπως κάθε φορά διοργανώνεται, στην όμορφη λίμνη Τσιβλού και τη Ζαρούχλα. Ξεκινήσαμε νωρίς το πρωί της Κυριακής με την μέρα να μας υποδέχεται ηλιόλουστα, με κέφι και ζωντάνια, αλλά και πολλά νυσταγμένα χαμόγελα. Για πρωινό στο λεωφορείο ζεστό κέικ, τυρόπιτα και διάφορα κεράσματα καταπράιναν την πείνα μας, ενώ ακολούθησε στάση στον Ισθμό για καφέ, αλλά και πολλές φωτογραφίες με θέα το γαλάζιο. Με την άφιξη μας στην λίμνη αντικρίσαμε την ομορφιά του τοπίου και το απέραντο πράσινο. Η επιθυμία των πιο πολλών να βουτήξουν στα καταγάλανα, καθαρά νερά της ήταν μεγάλη. Οι φωτογραφικές χέρι με χέρι, οι πόζες ατελείωτες, ενώ ο καθαρός αέρας μας άνοιξε την όρεξη. Έτσι, πήραμε τον δρόμο για τη Ζαρούχλα. Φτάνοντας εκεί, καθίσαμε για φαγητό και κρασί ενώ στη συνέχεια βολτάραμε παράλληλα με το ποτάμι για να ξαποστάσουμε, αλλά και να χωνέψουμε. Ακολούθησε καφές δίπλα από το ρέμα σε ένα αξιοπρόσεχτο, ξύλινο μαγαζί με τζαζ και ροκ νότες, υπεύθυνοι του οποίου ένα ζευγάρι μεγάλων ανθρώπων με αέρα ξενόφερτο, κάτι που φυσικά ξεχώριζε στο παραδοσιακό κλίμα του χωριού. Η ώρα της επιστροφής δεν άργησε να έρθει αφού ο ήλιος είχε ήδη αρχίσει να δύει. Σίγουρα θα μας μείνει αξέχαστη η βόλτα μας, και αναμένουμε με ανυπομονησία την επόμενη εκδρομή!
Ντανιέλα Στρατάκου

Ακολουθήστε μας

Νέα & Ενημερώσεις

Αν σας ενδιαφέρουν οι προσπάθειες του συλλόγου μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο newsletter ώστε να λαμβάνετε ενημερώσεις και την εφημερίδα μας.

Ελάτε σε επαφή. Συμμετέχετε.

Λεωφόρος Μεσογείων 152 Αθήνα 11527

Κτίριο Γραφείου Κινήσεως 1ος όροφος
Δευτέρα και Πέμπτη 11:00-15:00

Τηλ: 210 776 3638

Κιν: 694 820 2860

Αυτός ο ιστότοπος προστατεύεται από το reCAPTCHA και ισχύουν η Πολιτική Απορρήτου και οι Όροι Παροχής Υπηρεσιών της Google.